Minnesgåva

En minnesgåva är ett fint sätt att hedra minnet av en saknad.

Du kan välja mellan två olika motiv av minneskortet. Du kan ladda ner och skriva ut kortet själv eller vi kan skriva ut det och skicka det till en annan adress till exempel begravningsbyrån.

Som privatperson kommer du att kunna betala med swish eller kort. Om du representerar en Rotaryklubb eller en Inner Wheelklubb, klicka på företag då kan du också begära att få en avi med ett inbetalningskort skickat till dig som underlag för gåvan.

Om du undrar något går det bra att höra av dig till info@rotarydoctors.se

Välj ett motiv

Detta skall stå på minnesbladet

Inspiration och verser
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Välj mottagare av minnesbladet

Vi kommer att skicka minnesbladet till din adress, som du anger på nästa sida.

rotarydoctors ombesörjer leveransen

Efter betalning kommer du att få minnesbladet som PDF på mejlen.

Avsändare

Kontrollera att nedanstående uppgifter är korrekta

Dina personuppgifter behandlas i enlighet med GDPR. Genom att klicka på "Betalning" godkänner du att dina uppgifter behandlas enligt Rotary Doctors Integritetspolicy.

Jag vill bidra med

300 kr

Betalsätt

När du klickar på "Betala" kommer du att skickas vidare till en ny sida med ett betalformulär. Se till att ha kortuppgifter eller Swish-appen redo.
  • Visa
  • Mastercard
  • Swish

Vi kommer att skicka en inbetalningsavi hem till dig inom 10 dagar. Avin är godkänd som bokföringsunderlag.

Svenska     English